Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Dohányzó lányok

Egy blog ami a gyönyörű dohányzó lányok tiszteletére készült. Mindenki saját felelőségére és döntésére olvassa!

Friss topikok

  • hgabka: Elnézéseteket kérem, a magyar SF-oldal tárhely problémája csak átmeneti volt, úgyhogy a cím maradt... (2009.10.28. 00:34) egy privát videó
  • smkguru: @smkfts: Egy csónakban evezünk. Nekem is nagyon bejön. (2009.09.25. 09:51) Fetish
  • hgabka: Nagyon haldoklik a blog. Tervezek egy magyar smoking fetish oldalt. Még nagyon "béta" csak fórum v... (2009.06.16. 15:15)
  • indestriel: @hgabka: igazán nincsmit :) jöhetnél sűrűbben msn-re beszélgetni kicsit! (2009.04.24. 16:18) Bővültünk
  • indestriel: woww nem gondoltam volna róla h dohányzik! pozitív csalódás számomra :) "Közben cigire gyújt, a fü... (2009.04.24. 16:16) Détár Enikő

Tippek, Trükkök

2009.03.27. 23:27 smkfts

Veletek is biztosan esett már meg, hogy megláttátok álmaitok nőjét a buszon és arra gondoltál, vajon dohányzik-e, leszálltál, mert pont arra vezetett utad és persze, dohányzott.

Tudtad, hogy múló pillanat, tudtad, hogy mégsem mehetsz oda.

Valahogy mégis szeretted volna megörökíteni, elővetted hát a mobilod és próbáltál észrevétlenül videót vagy képet készíteni róla.

Ez néha jó lett, néha rossz, de legalább töredékként megmaradt.

Van ilyesmi tapasztalatotok? Tudtok esetleg valami tuti módszert, hogyan lehet, ezen csodálatos pillanatokat megőrizni az utókor és saját magunk számára?

 

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dohanyzolanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr61030284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hgabriel 2009.03.29. 16:24:36

Sziasztok!

Tök jó, hogy van ez a blog.
Én 15 éve tudom, hogy a dohányzó lányok a legszxibbek, de csak 3 éve tudom, hogy nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel.
A kedvenc cigis celebek:
Dobó Kata, Kiss Ramóna, Görbicz Anita

smkfts 2009.03.30. 00:48:47

Szia!

Honnan tudod, hogy Ők dohányzonak? Kiss Ramónát mondjum már indestriel is említette :) Képet akarok :)

indestriel 2009.03.30. 17:14:08

@smkfts: Szerintem ő is tőlem tudja :)
Amúgy hogy áll a velvet reklám? Visszaírtak már?
Én tegnap bemásoltam három dohányzós index fórumba a blog linkjét hátha van akit érdekel

passion84 2009.03.30. 18:52:45

sziasztok!nagyon örülök ennek a blognak...végre!
kedves "hgabriel" Görbiczről hol találok olyan képet amin a szenvedélynek hódol???

smkfts 2009.03.30. 19:48:16

Köszi a reklámot, sajna még muszáj gerillában nyomnunk a kampán

smkfts 2009.03.30. 21:57:23

Passion84, ha van kedved írj egy mailt és beveszünk a csapatba :)

passion84 2009.03.31. 18:01:10

sziasztok!smkfts,előre is köszi írok neked akkor mailt...

hgabka 2009.04.23. 13:12:21

A Görbicz Anitáról onnan tudom, hogy egy ismerősöm ismeri és Győrben látta többször is cigizni. Ezen kívül lehetett tőle online kérdezni valami weboldalon, ahol nekiszegezték a kérdést, hogy hogyhogy cigizik. Ráadásul a kérdésből gyértelmű volt, hogy nem ő az egyetlen kézis, aki dohányzik. Bár a többiek neve nem derült ki. Amúgy a kérdésre azt válaszolta, hogy ők is emberek, a hibáikkal együtt. (Ki az a hülye, aki azt mondta, hogy ez hiba? :))

A Kiss Ramónát egyrészt valóban indestriel-től tudom, másrészt van asszem ez a celebvadász weboldal (most nem tudom, hogy mi a cím) és ott írta valaki, hogy egy szórakozóhelyen cigizett és jól érezte magát.

Sajna képes bizonyíték nincs :(

hgabka 2009.04.23. 13:13:55

Amúgy a hgabriel is és a hgabka is én vagyok, bocs a kettős regért, de a hgabkás jelszót elfelejtettem, de aztán meglett. Innentől maradok a hgabkánál.

hgabka 2009.04.23. 14:56:24

Azt még nem írtam, hogy Dobó Katáról pedig onnan tudom, hogy valami SZÉP rendezvényen jelentette be, hogy leszokik :( A Csak szex és más semmi c. filmben egyébként van egy cigizős jelenete, onnan ki lehetne bányászni valahogy.

smkfts 2009.04.23. 23:21:42

Hmm..Megnézem a filmet, érdekel :)

Indestriel, újabban nem postolsz semmi jót? :)
Én a minap Détár Enikőről olvastam, hogy dohányzik!

hgabka 2009.04.24. 08:46:43

Róla meg én nem tudtam. Minden napra van jó hír :))
süti beállítások módosítása